00 DSpace/Manakin Repository

Теоретико-методологічний аналіз формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лук'янова, Лариса Борисівна
dc.contributor.author Малишевський, Олег Володимирович
dc.date.accessioned 2020-08-31T09:36:02Z
dc.date.available 2020-08-31T09:36:02Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Лук’янова Л. Б., Малишевський О. В. Теоретико-методологічний аналіз формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Revistă Ştiinţifică Progresivă. 2020. Vol. 3. № 1(3). C. 13–17. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12873
dc.description.abstract У статті висвітлено теоретико-методологічний аналіз формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Сформульовано загальні підходи до формування досліджуваної якості на засадах системності, синергетики та суб’єктної діяльності. Розкрито сутність поняття «система» як сукупність компонентів, об’єднаних між собою в єдине ціле. Обґрунтовано принципи системного підходу та їх застосування при розв’язанні проблем формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Зазначено, що у контексті системного підходу професійна мобільність розглядається як інтегративна якість розвитку професіонала, яка формується на засадах міжгалузевої та міждисциплінарної інтеграції. Наголошено, що синергетика виступає одним із методологічних підходів у сучасній педагогіці і позиціонується як міждисциплінарний науковий напрям, що виконує функцію нового світоглядного принципу. Визначено, що синергетичний підхід зумовлює дослідження процесу формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю як відкритої, складної системи, здатної до самоорганізації. Наголошено, що вищеозначена система узгоджується з ідеями відкритості, самовираження й самореалізації особистості і забезпечує прогнозування стратегічних професійних цілей. Акцентовано увагу на доцільності використання цього методологічного підходу у побудові моделей підготовки мобільного фахівця у галузі професійної освіти. Наголошено, що суб’єктивно-діяльнісній підхід передбачає виявлення механізму становлення професійної мобільності інженера-педагога комп’ютерного профілю. Зазначено, що процес формування досліджуваної якості розглядається з позицій активної діяльності особистості, що проявляє себе через необхідність і спроможність майбутнього фахівця самовдосконалюватися. uk_UA
dc.publisher Revistă Ştiinţifică Progresivă uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;001.82:[378.018.8:377.011.3-051:004]:316.444.5
dc.subject методологія uk_UA
dc.subject система uk_UA
dc.subject синергетика uk_UA
dc.subject теоретико-методологічний аналіз uk_UA
dc.subject системний підхід uk_UA
dc.subject синергетичний підхід uk_UA
dc.subject суб’єктивно-діяльнісній підхід uk_UA
dc.subject професійна освіта uk_UA
dc.subject інженери-педагоги комп’ютерного профілю uk_UA
dc.subject професійна мобільність uk_UA
dc.title Теоретико-методологічний аналіз формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу