Суть розробки, основні результати:
Відгукуючись на сучасну тенденцію щодо інтеграції в процесі викладання природничо-наукових дисциплін, автори зробили спробу доповнити викладання на природничих факультетах педагогічних університетів таких коротких навчальних курсів як «Фізика» і «Біофізика» пропонованим посібником. У ньому спочатку подаються основні теорії і закони з різних розділів фізики, а потім розглядаються особливості їх використання у біофізиці.
Компонуючи таким чином матеріал посібника, не можна було уникнути й тих його елементів, що тісно переплітаються з питаннями біології, фізичної хімії, екології, медицини тощо. Тому цей посібник може бути корисним і при вивченні «Основ медичних знань» (в частині фізичних методів діагностики) у непрофільних навчальних закладах.
Посібник розрахований на студентів природничих спеціальностей педагогічних університетів. Він також може бути корисним для учителів закладів загальної середньої освіти.