DSpace Repository

Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з сім’єю як педагогічна проблема

Show simple item record

dc.contributor.author Кравчук, Неля Павлівна
dc.contributor.author Авраменко, Оксана Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-11-18T06:46:18Z
dc.date.available 2020-11-18T06:46:18Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Авраменко О. О., Кравчук Н. П. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з сім’єю як педагогічна проблема. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. Вип. 29. Том 2. С. 253–259. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13050
dc.description Стаття присвячена актуальній проблемі дошкільної освіти на сучасному етапі – підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи із сім’єю, оскільки взаємодія з родиною є одним з найважливіших напрямів роботи закладів дошкільної освіти. Наголошується на провідній ролі родини у становленні особистості дитини й організації ефективної взаємодії педагогів закладів дошкільної освіти з родиною. Зазначено, що однією з найважливіших якісних характеристик майбутнього вихователя є готовність до взаємодії із сім’єю, що сприяє розвитку його професіоналізму. На основі аналізу робіт, присвячених проблемам підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи із сім’єю, Л. Артемова, Т. Алексєєнкo, А. Богуш, Н. Виноградова, Т. Довженко, Т. Жаровцева, Н. Манжелій, Л. Загик, В. Заслуженюк, Л. Калуської, Р. Капралoвої, Я. Ковальчук, О. Кононко, В. Котирло, Т. Кравченкo, С. Ладивір, Т. Маркової, А. Мaрушкевич, Л. Островської, Е. Панько, О. Полякової, О. Сaвченко, В. Сухoмлинськогo, І. Трубaвіної, О. Урбанської та ін., зроблено спробу визначити й обґрунтувати напрями та форми роботи, які сприяють професійній підготовці до співпраці майбутніх фахівців із сім’ями дошкільників. Доведено, що професійно-педагогічна підготовка є системою, яка характеризується взаємозв’язком і взаємодією структурних та функціональних компонентів, сукупність яких забезпечує формування особистості студента відповідно до поставленої мети – вийти на якісно новий рівень готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з родиною. З’ясовано тенденції процесу формування готовності (когнітивна, комунікативна, поведінково-діяльнісна, ціннісно-смислова) майбутніх вихователів до роботи із сім’єю. Автори не претендують на всебічне вивчення проблеми підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи із сім’єю і вбачають перспективами подальше дослідження співпраці педагогів закладів дошкільної освіти та батьків в аспекті творчої реалізації обдарованих дітей. uk_UA
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378.018.8:373.2.011.3-051: [37.013.42:316.362]
dc.subject форми взаємодії uk_UA
dc.subject співпраця uk_UA
dc.subject заклади дошкільної освіти uk_UA
dc.subject майбутні фахівці дошкільної освіти uk_UA
dc.subject сім’я uk_UA
dc.subject родина uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.title Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з сім’єю як педагогічна проблема uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account