dc.contributor.author |
Кравчук, Неля Павлівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-18T06:47:44Z |
|
dc.date.available |
2020-11-18T06:47:44Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Кравчук Н.П. Методологічні підходи щодо проблеми формування соціальної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 1 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. О. І. Безлюдний]. Умань : Візаві, 2020. С. 105–112. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13052 |
|
dc.description.abstract |
У статті представлено результати теоретичного дослідження поняття «соціальна
компетентність» у психолого-педагогічній літературі, а також проаналізовано методологічні
підходи до формування соціальної компетентності. Доведено, що соціальна компетентність є
результатом професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти, яка проявляється у
готовності творчо вирішувати професійні завдання, соціальною відповідальністю за
результати своєї діяльності та повноцінного виконання соціальних функцій. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.018.8:373.2.011.3-051]:001.8 |
|
dc.subject |
компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
соціалізація |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні фахівці дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
методологічні підходи |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
вихователь |
uk_UA |
dc.subject |
заклади дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.title |
Методологічні підходи щодо проблеми формування соціальної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |