Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравчук, Неля Павлівна | |
dc.date.accessioned | 2020-11-18T06:47:44Z | |
dc.date.available | 2020-11-18T06:47:44Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Кравчук Н.П. Методологічні підходи щодо проблеми формування соціальної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 1 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. О. І. Безлюдний]. Умань : Візаві, 2020. С. 105–112. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13052 | |
dc.description.abstract | У статті представлено результати теоретичного дослідження поняття «соціальна компетентність» у психолого-педагогічній літературі, а також проаналізовано методологічні підходи до формування соціальної компетентності. Доведено, що соціальна компетентність є результатом професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти, яка проявляється у готовності творчо вирішувати професійні завдання, соціальною відповідальністю за результати своєї діяльності та повноцінного виконання соціальних функцій. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:373.2.011.3-051]:001.8 | |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | соціальна компетентність | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | майбутні фахівці дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | методологічні підходи | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | вихователь | uk_UA |
dc.subject | заклади дошкільної освіти | uk_UA |
dc.title | Методологічні підходи щодо проблеми формування соціальної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |