Description:
Розвиток країни та рух до євроінтеграції передбачає розвиток та вдосконалення системи освіти ставлячи високі вимоги до отримання професійних і особистісних якостей науково-педагогічним працівником. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року передбачає вдосконалення діяльності вищих навчальних закладів освіти, з впровадженням багатоступеневої системи навчання, що є сумісна з європейською і передбачає всебічний розвиток особистості з переорієнтацією системи вищої освіти на вироблення компетенцій в процесі підготовки майбутнього інженера-педагога. Назріла необхідність нових концептуальних підходів до професійної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації педагогічних кадрів для системи закладів професійно-технічної освіти, основними передумовами яких є оновлення цілей і змісту професійної інженерно-педагогічної освіти на основі діяльнісного підходу та особистісної орієнтації та актуалізації компетентнісної парадигми