dc.contributor.author |
Трофаїла, Наталія Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-25T09:40:13Z |
|
dc.date.available |
2020-11-25T09:40:13Z |
|
dc.date.issued |
2020-06 |
|
dc.identifier.citation |
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2020. Вип. 71. 268 с. Т. 2. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13115 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкрито сутність та структуру готовності майбутніх соціальних педагогів до емоційного розвитку дітей. Визначено, що одним із пріоритетних напрямів роботи соціального педагога в закладах дошкільної освіти є гармонійний емоційний розвиток дітей, що сприяє формуванню їхньої здатності розрізняти емоції за їх зовнішнім проявом, емоційні стани інших людей, адекватно виражати свій емоційний стан, керувати власною поведінкою, а також розвиток моральних, соціальних, естетичних, пізнавальних почуттів. Розглянуто проблеми, які має вирішувати соціальний педагог, а також особливості роботи соціальних педагогів з дітьми, адже соціальні педагоги допомагають вихованцям опановувати свій соціальний досвід, увійти в систему соціальних відносин, поширювати або розв’язувати складні міжособистісні зв’язки. На основі аналізу наукової літератури, автори подають авторське тлумачення поняття «готовність майбутніх соціальних педагогів до емоційного розвитку дітей». |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавництво і друкарня – Видавничий дім «Гельветика».м. Запоріжжя |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.018.8:37.013.42-051]:159.942-053.4/.6 |
|
dc.subject |
готовність |
uk_UA |
dc.subject |
соціальний педагог |
uk_UA |
dc.subject |
емоційний розвиток дітей |
uk_UA |
dc.title |
ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |