Короткий опис(реферат):
У статті розкрито сутність та структуру готовності майбутніх соціальних педагогів до емоційного розвитку дітей. Визначено, що одним із пріоритетних напрямів роботи соціального педагога в закладах дошкільної освіти є гармонійний емоційний розвиток дітей, що сприяє формуванню їхньої здатності розрізняти емоції за їх зовнішнім проявом, емоційні стани інших людей, адекватно виражати свій емоційний стан, керувати власною поведінкою, а також розвиток моральних, соціальних, естетичних, пізнавальних почуттів. Розглянуто проблеми, які має вирішувати соціальний педагог, а також особливості роботи соціальних педагогів з дітьми, адже соціальні педагоги допомагають вихованцям опановувати свій соціальний досвід, увійти в систему соціальних відносин, поширювати або розв’язувати складні міжособистісні зв’язки. На основі аналізу наукової літератури, автори подають авторське тлумачення поняття «готовність майбутніх соціальних педагогів до емоційного розвитку дітей».