00 DSpace/Manakin Repository

ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Трофаїла, Наталія Дмитрівна
dc.date.accessioned 2020-11-25T09:40:13Z
dc.date.available 2020-11-25T09:40:13Z
dc.date.issued 2020-06
dc.identifier.citation Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2020. Вип. 71. 268 с. Т. 2. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13115
dc.description.abstract У статті розкрито сутність та структуру готовності майбутніх соціальних педагогів до емоційного розвитку дітей. Визначено, що одним із пріоритетних напрямів роботи соціального педагога в закладах дошкільної освіти є гармонійний емоційний розвиток дітей, що сприяє формуванню їхньої здатності розрізняти емоції за їх зовнішнім проявом, емоційні стани інших людей, адекватно виражати свій емоційний стан, керувати власною поведінкою, а також розвиток моральних, соціальних, естетичних, пізнавальних почуттів. Розглянуто проблеми, які має вирішувати соціальний педагог, а також особливості роботи соціальних педагогів з дітьми, адже соціальні педагоги допомагають вихованцям опановувати свій соціальний досвід, увійти в систему соціальних відносин, поширювати або розв’язувати складні міжособистісні зв’язки. На основі аналізу наукової літератури, автори подають авторське тлумачення поняття «готовність майбутніх соціальних педагогів до емоційного розвитку дітей». uk_UA
dc.publisher Видавництво і друкарня – Видавничий дім «Гельветика».м. Запоріжжя uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378.018.8:37.013.42-051]:159.942-053.4/.6
dc.subject готовність uk_UA
dc.subject соціальний педагог uk_UA
dc.subject емоційний розвиток дітей uk_UA
dc.title ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу