dc.contributor.author |
Лукіна, Лія Русланівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-01T06:57:53Z |
|
dc.date.available |
2020-12-01T06:57:53Z |
|
dc.date.issued |
2018-04-26 |
|
dc.identifier.citation |
Лукіна Л.Р. Розвиток мовної компетентності учнів у процесі роботи з лінгвістичними мініатюрами / Л. Лукіна // Наука. Освіта. Молодь. Умань – 2018: матеріали ХІ Всеукраїнської студентської наукової конференції молодих науковців та студентів (м. Умань, 26 квітня 2018 р.) в 2-х ч. Ч. 2. / ред. кол.: В. В. Сокирська [гол. ред.], А. І. Мельник, О. А. Смерецька – Умань: ВПЦ «Візаві», 2018. – С. 17 – 19 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13206 |
|
dc.description.abstract |
Реформування шкільного мовного навчання пов'язано з оновленням змісту й методики навчання рідної (української) мови в освітніх закладах, спрямуванням їх на формування креативної, комунікативно компетентної мовної особистості учня. Сучасна мовна освіта в загальноосвітній школі пріоритетними декларує завдання, спрямоване на вироблення в школярів умінь і навичок комунікативно виправдано користуватися засобами української мови в різних життєвих ситуаціях під час сприймання, відтворення й створення висловлювань; ознайомлення учнів з мовною системою як основою для формування мовних, мовленнєвих умінь і навичок. Означене зумовлює перебудову технології мовної підготовки учнів, використання традиційних й інноваційних форм, методів і прийомів навчання української мови, нових підходів до змісту й структури уроку, добору ефективних засобів навчання. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.016:811.161.2 |
|
dc.subject |
лінгвістичні мініатюри |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
лінгводидактика |
uk_UA |
dc.subject |
навчальний текст |
uk_UA |
dc.subject |
мовна компетентність |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток мовної компетентності учнів у процесі роботи з лінгвістичними мініатюрами. |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |