Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коляда, Наталія Миколаївна | |
dc.contributor.author | Кравченко, Оксана Олексіївна | |
dc.contributor.author | Чупіна, Катерина Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-01T09:40:43Z | |
dc.date.available | 2020-12-01T09:40:43Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Коляда Н., Кравченко О., Чупіна К. Академічна доброчесність як складова якості освітнього процесу в умовах закладу вищої освіти (з досвіду роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини) Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2020. Вип. 2, ч. 2. С. 95 ‒ 104. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13233 | |
dc.description.abstract | В статті розглянуто особливості упровадження курсу академічної доброчесності в умовах ЗВО. Метою статті стало представлення досвіду реалізації проєкту сприяння академічної доброчесності серед студентів 1 курсу факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Охарактеризовано комплекс лекційних та тренінгових занять, спрямованих на пропаганду принципів академічної доброчесності в умовах ЗВО. Реалізація проєкту з популяризації академічної доброчесності дозволила залучити студентів до вдосконалення освітнього процесу та його окремих компонентів, шляхом упровадження нових форм та методів роботи з студентами, збільшити на 10% студентів, які приймають участь в науковій роботі (написання статей, тез), реалізація проєкту дала змогу почати створювати та формувати цінності та спільноту студентів, для яких прояви недоброчесності є неприпустимим. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.014.6:378.4(477.46)УДПУ | |
dc.subject | академічна доброчесність | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | ЗВО | uk_UA |
dc.subject | цінності академічної доброчесності | uk_UA |
dc.subject | результати | uk_UA |
dc.title | Академічна доброчесність як складова якості освітнього процесу в умовах закладу вищої освіти (з досвіду роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |