DSpace Repository

Електронні ресурси у викладанні та навчанні історії педагогіки

Show simple item record

dc.contributor.author Кірдан, Олена Леонідівна
dc.date.accessioned 2020-12-07T08:20:14Z
dc.date.available 2020-12-07T08:20:14Z
dc.date.issued 2020-05
dc.identifier.citation Кірдан О.Л. Електронні ресурси у викладанні та навчанні історії педагогіки. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія. 2020. № 16. С. 44–53 DOI: 10.18372/2411-264X.16.14679 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13270
dc.description.abstract Дослідження проблеми використання електронних ресурсів у викладанні та навчанні історії педагогіки є актуальним на теоретичному, методичному та практичному рівнях. Окремі її аспекти розглядалися в працях вітчизняних науковців щодо організації змішаного навчання, використання електронних засобів навчання, дидактичних можливостей відкритих освітніх ресурсів та ін. На основі аналізу нормативно-правових документів, державних стандартів вищої педагогічної освіти, власної практичної діяльності констатовано на необхідності використання потенціалу електронних ресурсів у навчанні та викладанні навчальної дисципліни «Історія педагогіки». Мета – виокремити та проаналізувати електронні ресурси як складник джерел інформації у навчанні та викладанні освітнього компоненту «Історія педагогіки» у закладах вищої освіти України. Для досягнення визначеної мети та завдань використано методи: теоретичні: аналіз, синтез, конкретизація, порівняння та узагальнення наукових джерел кола досліджуваної проблеми; вивчення нормативноправових документів; емпіричні: аналіз та узагальнення педагогічного досвіду. За інформаційним критерієм виокремлено та схарактеризовано такі групи електронних ресурсів – складників рекомендованих джерел інформації у навчанні та викладанні освітнього компоненту «Історія педагогіки»: електронні ресурси локальних мереж; відкриті освітні ресурси; електронні документи; цифрові ресурси; науково-інформаційні бази даних; електронні бібліотеки, історико-культурні ресурси; електронні біографії; електронні колекції; історико-педагогічні сайти та сайти музеїв. Розкрито особливості змістового наповнення виокремлених груп електронних ресурсів. Вказано теми освітнього компоненту «Історія української школи і педагогіки», зміст яких рекомендований до оновлення на основі запропонованих електронних ресурсів. uk_UA
dc.publisher Національний авіаційний університет uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;373.5.011.3-051:94]:004.77
dc.subject історія педагогіки uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject електронні ресурси uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject викладання та навчання uk_UA
dc.subject електронні джерела uk_UA
dc.title Електронні ресурси у викладанні та навчанні історії педагогіки uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account