dc.contributor.author |
Кірдан, Олена Леонідівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-07T08:20:14Z |
|
dc.date.available |
2020-12-07T08:20:14Z |
|
dc.date.issued |
2020-05 |
|
dc.identifier.citation |
Кірдан О.Л. Електронні ресурси у викладанні та навчанні історії педагогіки. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія. 2020. № 16. С. 44–53 DOI: 10.18372/2411-264X.16.14679 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13270 |
|
dc.description.abstract |
Дослідження проблеми використання електронних ресурсів у викладанні та навчанні історії
педагогіки є актуальним на теоретичному, методичному та практичному рівнях. Окремі її аспекти
розглядалися в працях вітчизняних науковців щодо організації змішаного навчання, використання
електронних засобів навчання, дидактичних можливостей відкритих освітніх ресурсів та ін. На
основі аналізу нормативно-правових документів, державних стандартів вищої педагогічної освіти,
власної практичної діяльності констатовано на необхідності використання потенціалу електронних
ресурсів у навчанні та викладанні навчальної дисципліни «Історія педагогіки». Мета – виокремити
та проаналізувати електронні ресурси як складник джерел інформації у навчанні та викладанні
освітнього компоненту «Історія педагогіки» у закладах вищої освіти України. Для досягнення
визначеної мети та завдань використано методи: теоретичні: аналіз, синтез, конкретизація,
порівняння та узагальнення наукових джерел кола досліджуваної проблеми; вивчення нормативноправових документів; емпіричні: аналіз та узагальнення педагогічного досвіду. За інформаційним
критерієм виокремлено та схарактеризовано такі групи електронних ресурсів – складників
рекомендованих джерел інформації у навчанні та викладанні освітнього компоненту «Історія
педагогіки»: електронні ресурси локальних мереж; відкриті освітні ресурси; електронні документи;
цифрові ресурси; науково-інформаційні бази даних; електронні бібліотеки, історико-культурні
ресурси; електронні біографії; електронні колекції; історико-педагогічні сайти та сайти музеїв.
Розкрито особливості змістового наповнення виокремлених груп електронних ресурсів. Вказано
теми освітнього компоненту «Історія української школи і педагогіки», зміст яких рекомендований
до оновлення на основі запропонованих електронних ресурсів. |
uk_UA |
dc.publisher |
Національний авіаційний університет |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;373.5.011.3-051:94]:004.77 |
|
dc.subject |
історія педагогіки |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
електронні ресурси |
uk_UA |
dc.subject |
вища освіта |
uk_UA |
dc.subject |
викладання та навчання |
uk_UA |
dc.subject |
електронні джерела |
uk_UA |
dc.title |
Електронні ресурси у викладанні та навчанні історії педагогіки |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |