Короткий опис(реферат):
У статті розглянуто особливості підготовки студентів у закладі вищої освіти до застосування різних методів соціальної роботи. Охарактеризовано компетентності, які необхідно сформувати у здобувачів освіти ступеня бакалавра та магістра з соціальної роботи, відповідно до вимог Стандарту вищої освіти, галузі знань 23 Соціальна робота, спеціальності 231 Соціальна робота.
Здійснено аналіз вимог до професійної підготовленості фахівця, до рівня його знань, умінь і навичок, необхідних для ефективного вирішення наявних соціальних проблем, його якостей та цінностей. Визначено функції фахівця з соціальної роботи у контексті готовності до застосування різних методів соціальної роботи.
Розглянуто підходи до оптимізації процесу підготовки здобувачів освіти у ЗВО: системний, інформаційний, особистісно зорієнтований, контекстний, рефлексивний, компетентнісний, діяльнісний, інтегративний.
Зроблено висновок про те, що професійну підготовку студентів до застосування різних методів соціальної роботи потрібно оптимізувати за рахунок мотивації здобувачів освіти до досягнення високих результатів навчання, формування активно-діяльнісного позитивного ставлення до професійної діяльності, до вивчення дисциплін, передбачених Стандартом, використання освітніх технологій, методів, за рахунок активізації проєктної діяльності студентів.