dc.contributor.author |
Осадченко, Тетяна Михайлівна |
|
dc.contributor.author |
Ільченко, Сергій Сергійович |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-23T07:28:42Z |
|
dc.date.available |
2020-12-23T07:28:42Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Ільченко С., Осадченко Т. Мотиваційні фактори навчання студентів під час занять фізичною культурою /С. Ільченко, Т. Осадченко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету – Умань : Візаві, 2020. – Вип. 2, ч. 2 – С. 59-67. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13368 |
|
dc.description.abstract |
У статті висвітлено питання мотиваційних факторів навчання студентів під час занять
фізичною культурою. Визначено, що успішна самореалізація в навчанні та подальшому житті
багато в чому залежить від сили мотивації, від тих мотиваційних факторів, що підтримують
інтерес діяти цілеспрямовано в конкретно обраному напрямку.
З’ясовано, що домінантний середній рівень свідчить про те, що в половини хлопців і майже в
усіх дівчат нормальний рівень емпатійності, який інформує про схильність таких студентів
сприймати та засуджувати інших за результатами їх учинків, а не довіряти особистим
враженням. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.011.3-051:796.01:[37.015.3:005.32 |
|
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
успіх |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.subject |
емпатія |
uk_UA |
dc.subject |
ціннісні орієнтації |
uk_UA |
dc.subject |
фізична культура |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
самоконтроль |
uk_UA |
dc.title |
МОТИВАЦІЙНІ ФАКТОРИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |