Abstract:
Монографія є спробою узагальнити досягнення наукового колективу кафедри психології та
педагогіки розвитку дитини за напрямами: психолого-педагогічні засади розвитку дитини в
умовах сучасного освітнього середовища; психолого-педагогічний супровід пізнавального
розвитку особистості дитини; формування уявлень про соціальне середовище, корекції
гендерних відносин у старших дошкільників; особливості організації освітнього процесу в
умовах різновікової групи закладів дошкільної освіти; реалізація наступності між дошкільною
та початковою ланками освіти.
Монографія розрахована на широке коло науковців, аспірантів, магістрантів, студентів, які
цікавляться проблемами теорії і практики підготовки майбутніх педагогів до роботи з дітьми
дошкільного віку та вихователів закладів дошкільної освіти.