Короткий опис(реферат):
У навчальному посібнику розглядаються питання планування, організації, завдання та зміст педагогічної практики у системі формування фахових компетентностей майбутніх учителів початкової школи. До змісту цього видання включено матеріал з таких основних питань: основні положення конвенції про права дитини; зміст і організація практики, мета і завдання практики відповідно до двох освітньо-кваліфікаційних рівнів («бакалавр», «магістр») з урахуванням специфіки кожного рівня; положення про організацію практик в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини (денної та заочної форми навчання).
Посібник адресується студентам денної та заочної форм навчання факультету початкової освіти, які навчаються за спеціальностю 013 Початкова освіта освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр, а також для здобувачів освітньо-кваліфікаційного рівня вищої освіти магістр.