DSpace Repository

Бізнес-центр як ефективна форма виховання економічної культури студентів

Show simple item record

dc.contributor.author Чучаліна, Юлія Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-12-29T08:06:19Z
dc.date.available 2020-12-29T08:06:19Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Чучаліна Ю.М. Бізнес-центр як ефективна форма виховання економічної культури студентів. Інноваційна педагогіка. Випуск 27. Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2020. С. 180-185. uk_UA
dc.identifier.issn 2663-6093
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13431
dc.description.abstract У статті розкрито сутність організації та особливості діяльності Бізнес-центру, що функціонує в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. Автор доводить, що Бізнес- центр, пропонуючи здобувачам вищої освіти широку палітру проєктів, в умовах невключення спеціальних економічних дисциплін в освітні програми для здобуття різного фаху (крім економічного) є важливою формою набуття економічних знань і компетентностей студентами різних факультетів. Діяльність Бізнес-центру спрямована на сприяння всебічному інтелектуальному розвитку студентів, формування економічної культури, підготовку спеціалістів, які відповідають викликам сьогодення, здатні впевнено використовувати набуті знання, навички, компетентності в конкретній ситуації, постійно оновлювати й удосконалювати отримані знання в нових економічних умовах. Бізнес-центр окреслив перед собою низку важливих завдань, зокрема: забезпечення практичної спрямованості навчання студентів методом «навчання дією»; створення студентських команд в УДПУ для навчання різних груп населення принципам ринкової економіки та основам бізнесу, правовим аспектам підприємницької діяльності, поширення комп’ютерної грамотності, тобто популяризація ідей бізнес-освіти і формування економічної культури населення; розширення кількості людей, задіяних в економіці, бізнесі, бізнес-освіті; створення моди на економічну грамотність та активну життєву позицію (підприємництво як засіб вираження); залучення студентів у проєктну діяльність (самостійне створення бізнес-ігор та інших проєктів). На студентів покладена велика відповідальність у роботі, що надихає і стимулює їх до розширення кругозору та поглиблення економічних знань. Навчаючи інших, студенти набувають глибшого розуміння законів вільного підприємництва, отримують унікальний досвід і розвивають лідерські здібності, необхідні для майбутньої кар’єри. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Одеса: Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378.017:330.16
dc.relation.ispartofseries DOI;https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2020/27.36
dc.subject Бізнес-центр uk_UA
dc.subject економічна культура uk_UA
dc.subject економічні знання uk_UA
dc.subject економічні компетентності uk_UA
dc.subject метод «навчання дією» uk_UA
dc.title Бізнес-центр як ефективна форма виховання економічної культури студентів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account