dc.contributor.author |
Моргай, Лілія Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-28T10:34:32Z |
|
dc.date.available |
2021-04-28T10:34:32Z |
|
dc.date.issued |
2021-04-22 |
|
dc.identifier.citation |
Моргай Л. А. Професійне становлення фахівця із соціальної роботи. Актуальні проблеми підготовки фахівців соціальної сфери : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Умань, 21 квітня 2020р.). Умань : Візаві, 2020. С. 54-56. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13612 |
|
dc.description.abstract |
Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників є надзвичайно складним завданням для вищої школи України. Враховуючи всю складність даного виду професійної діяльності є необхідність впровадження інноваційних методів навчання, які б допомагали дати студентам не лише теоретичними знаннями, а й професійними уміннями.
Під тренінгом розуміється форма активного навчання, метою якого є передача знань, а також розвиток відповідних умінь та навичок; він є методом створення умов для саморозкриття учасників та самостійного пошуку ними способів рішення соціально-психологічних проблем.
Тренінг є одним з ефективних методів групової роботи, заснований на активній участі самих учасників тренінгового заняття і на сьогоднішній день виступає одним із найефективніших способів передачі та засвоєння інформації. Будь-який тренінг будується на взаємоактивному навчанні, дискусіях, «мозкових штурмах», рольових іграх, аналізі випадків тощо. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.subject |
тренінгові технології |
uk_UA |
dc.subject |
тренінгові заняття |
uk_UA |
dc.subject |
тренінг |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
взаємоактивність у навчанні |
uk_UA |
dc.subject |
методи та форми тренінгів |
uk_UA |
dc.title |
Професійне становлення фахівця із соціальної роботи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |