dc.contributor.author |
Пісняк, Валентина Степанівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-13T17:48:39Z |
|
dc.date.available |
2021-05-13T17:48:39Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Пісняк В.С.Деякі підходи до вивчення розвитку інклюзивної освіти. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Збірник наукових праць. Вип. 2, 2019 С 89-94 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-6258 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13624 |
|
dc.description.abstract |
Співвідношення досвіду вітчизняної інклюзії з теоретико-методологічними засадами світової
освітньої інтеграції та розробка власних методологічних основ є першим кроком до осмислення
освітньої інклюзії в Україні.
У статті розкрито теоретичне осмислення інклюзивних процесів в освіті зарубіжними та
українськими дослідниками, представлено деякі підходи до розвитку освітньої інклюзії,
висвітлено питання про складнощі організації навчання дітей з ООП в загальноосвітніх
закладах при відсутності інклюзивної культури, яка заснована на гуманітарнокультурологічному підході, визначено ціннісну значимість спільного навчання нормо-типових
дітей та дітей з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ "Візаві" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;376 |
|
dc.relation.ispartofseries |
DOI;10.31499/2706-6258.2.2019.178467 |
|
dc.subject |
освітня інклюзія |
uk_UA |
dc.subject |
нормативно-правові акти |
uk_UA |
dc.subject |
категорія тріадності |
uk_UA |
dc.subject |
інтеграція |
uk_UA |
dc.subject |
гуманна педагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Деякі підходи до вивчення розвитку інклюзивної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |