DSpace Repository

Деякі підходи до вивчення розвитку інклюзивної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Пісняк, Валентина Степанівна
dc.date.accessioned 2021-05-13T17:48:39Z
dc.date.available 2021-05-13T17:48:39Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Пісняк В.С.Деякі підходи до вивчення розвитку інклюзивної освіти. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Збірник наукових праць. Вип. 2, 2019 С 89-94 uk_UA
dc.identifier.issn 2706-6258
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13624
dc.description.abstract Співвідношення досвіду вітчизняної інклюзії з теоретико-методологічними засадами світової освітньої інтеграції та розробка власних методологічних основ є першим кроком до осмислення освітньої інклюзії в Україні. У статті розкрито теоретичне осмислення інклюзивних процесів в освіті зарубіжними та українськими дослідниками, представлено деякі підходи до розвитку освітньої інклюзії, висвітлено питання про складнощі організації навчання дітей з ООП в загальноосвітніх закладах при відсутності інклюзивної культури, яка заснована на гуманітарнокультурологічному підході, визначено ціннісну значимість спільного навчання нормо-типових дітей та дітей з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.publisher ВПЦ "Візаві" uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;376
dc.relation.ispartofseries DOI;10.31499/2706-6258.2.2019.178467
dc.subject освітня інклюзія uk_UA
dc.subject нормативно-правові акти uk_UA
dc.subject категорія тріадності uk_UA
dc.subject інтеграція uk_UA
dc.subject гуманна педагогіка uk_UA
dc.title Деякі підходи до вивчення розвитку інклюзивної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account