Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пісняк, Валентина Степанівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-13T17:48:39Z | |
dc.date.available | 2021-05-13T17:48:39Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Пісняк В.С.Деякі підходи до вивчення розвитку інклюзивної освіти. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Збірник наукових праць. Вип. 2, 2019 С 89-94 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2706-6258 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13624 | |
dc.description.abstract | Співвідношення досвіду вітчизняної інклюзії з теоретико-методологічними засадами світової освітньої інтеграції та розробка власних методологічних основ є першим кроком до осмислення освітньої інклюзії в Україні. У статті розкрито теоретичне осмислення інклюзивних процесів в освіті зарубіжними та українськими дослідниками, представлено деякі підходи до розвитку освітньої інклюзії, висвітлено питання про складнощі організації навчання дітей з ООП в загальноосвітніх закладах при відсутності інклюзивної культури, яка заснована на гуманітарнокультурологічному підході, визначено ціннісну значимість спільного навчання нормо-типових дітей та дітей з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.publisher | ВПЦ "Візаві" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;376 | |
dc.relation.ispartofseries | DOI;10.31499/2706-6258.2.2019.178467 | |
dc.subject | освітня інклюзія | uk_UA |
dc.subject | нормативно-правові акти | uk_UA |
dc.subject | категорія тріадності | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | гуманна педагогіка | uk_UA |
dc.title | Деякі підходи до вивчення розвитку інклюзивної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |