Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пісняк, Валентина Степанівна | |
dc.contributor.author | Резніченко, Ірина Генадіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-13T17:49:17Z | |
dc.date.available | 2021-05-13T17:49:17Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Резніченко І.Г., Пісняк В.С. Екскурсія як форма інклюзивного туризму для молодших школярів з особливими освітніми потребами. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Збірник наукових праць. Вип. 1(3) ч. 2, 2020 С 120-126 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2706-6258 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13625 | |
dc.description.abstract | У статті аналізується проблема інтеграції в загальноосвітній простір школярів з особливими освітніми потребами. Розглядається визначення поняття «інклюзивний туризм» як засіб активної соціалізації молодших школярів з особливими освітніми потребами. Визначено його основні завдання. Встановлено види екскурсій та охарактеризовано кожен з них. Теоретично обґрунтовано та практично перевірено ефективність виховного впливу екскурсії як форми інклюзивного туризму для молодших школярів з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.publisher | ВПЦ "Візаві" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;379.8:338.48-2-056.26]:373.3-056.26 | |
dc.relation.ispartofseries | DOI;10.31499/2706-6258.1(3).2020.204303 | |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | інклюзивний туризм | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | екскурсія | uk_UA |
dc.title | Екскурсія як форма інклюзивного туризму для молодших школярів з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |