dc.contributor.author |
Пісняк, Валентина Степанівна |
|
dc.contributor.author |
Резніченко, Ірина Генадіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-13T17:49:17Z |
|
dc.date.available |
2021-05-13T17:49:17Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Резніченко І.Г., Пісняк В.С. Екскурсія як форма інклюзивного туризму для молодших школярів з особливими освітніми потребами. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Збірник наукових праць. Вип. 1(3) ч. 2, 2020 С 120-126 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-6258 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13625 |
|
dc.description.abstract |
У статті аналізується проблема інтеграції в загальноосвітній простір школярів з особливими
освітніми потребами. Розглядається визначення поняття «інклюзивний туризм» як засіб
активної соціалізації молодших школярів з особливими освітніми потребами. Визначено його
основні завдання. Встановлено види екскурсій та охарактеризовано кожен з них. Теоретично
обґрунтовано та практично перевірено ефективність виховного впливу екскурсії як форми
інклюзивного туризму для молодших школярів з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ "Візаві" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;379.8:338.48-2-056.26]:373.3-056.26 |
|
dc.relation.ispartofseries |
DOI;10.31499/2706-6258.1(3).2020.204303 |
|
dc.subject |
інклюзія |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивний туризм |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.subject |
екскурсія |
uk_UA |
dc.title |
Екскурсія як форма інклюзивного туризму для молодших школярів з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |