dc.contributor.author |
Бержанір, Анатолій Леонідович |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-21T06:32:32Z |
|
dc.date.available |
2021-05-21T06:32:32Z |
|
dc.date.issued |
2021-03-21 |
|
dc.identifier.citation |
Бержанір А. Л. Соціально відповідальний маркетинг як складова механізму соціально відповідального бізнесу. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених, 26 березня 2021 р. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 23–24. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13628 |
|
dc.description.abstract |
У статті показано важливість запровадження підприємницькими структурами принципів соціального
маркетингу в умовах сучасного етапу розвитку ринкової економіки. Акцентовано на необхідності
для компаній не тільки працювати для зростання прибутку, але й реалізовувати соціальні цінності.
Вказано, що усе це сприяє формуванню позитивного іміджу фірми і забезпеченню її конкурентоспроможності. Обгрунтовано взаємозв’язки між економічними та соціальними процесами, які
сприяють включенню у маркетинг спектру соціальних складових (гідні умови
праці, розвиток персоналу, участь працівників в управлінні підприємством,
реалізація соціальних програм тощо). |
uk_UA |
dc.publisher |
ІВВ Луцького НТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;658.8:338(066) |
|
dc.subject |
соціально відповідальний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна відповідальність бізнесу |
uk_UA |
dc.subject |
управління маркетингом |
uk_UA |
dc.subject |
споживачі |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk_UA |
dc.title |
Соціально відповідальний маркетинг як складова механізму соціально відповідального бізнесу |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |