00 DSpace/Manakin Repository

Соціально відповідальний маркетинг як складова механізму соціально відповідального бізнесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бержанір, Анатолій Леонідович
dc.date.accessioned 2021-05-21T06:32:32Z
dc.date.available 2021-05-21T06:32:32Z
dc.date.issued 2021-03-21
dc.identifier.citation Бержанір А. Л. Соціально відповідальний маркетинг як складова механізму соціально відповідального бізнесу. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених, 26 березня 2021 р. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 23–24. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13628
dc.description.abstract У статті показано важливість запровадження підприємницькими структурами принципів соціального маркетингу в умовах сучасного етапу розвитку ринкової економіки. Акцентовано на необхідності для компаній не тільки працювати для зростання прибутку, але й реалізовувати соціальні цінності. Вказано, що усе це сприяє формуванню позитивного іміджу фірми і забезпеченню її конкурентоспроможності. Обгрунтовано взаємозв’язки між економічними та соціальними процесами, які сприяють включенню у маркетинг спектру соціальних складових (гідні умови праці, розвиток персоналу, участь працівників в управлінні підприємством, реалізація соціальних програм тощо). uk_UA
dc.publisher ІВВ Луцького НТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;658.8:338(066)
dc.subject соціально відповідальний маркетинг uk_UA
dc.subject соціальна відповідальність бізнесу uk_UA
dc.subject управління маркетингом uk_UA
dc.subject споживачі uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.title Соціально відповідальний маркетинг як складова механізму соціально відповідального бізнесу uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу