Короткий опис(реферат):
У статті на основі теоретичного обґрунтування наукової проблеми, вивчення сучасної практики обґрунтовано використання тренінгових технологій у процесі професійної підготовки майбутнього соціального працівника. Акцент робиться на тому, що навчальний процес у закладі вищої освіти повинен будуватися таким чином, щоб студенти оволодівали професійними навичками, закріплювали знання й уміння, перетворювали їх на інструмент практичної дії та комунікації. Для дослідження проблеми було використано такі методи: теоретико-методичний аналіз літературних джерел з метою розкриття змісту, форм та методів тренінгових технологій навчання; контент-аналіз змісту навчальних програм предметів, тем, завдань для практичної та самостійної роботи студентів, з метою дослідження ефективності використання тренінгових технологій навчання; включене та опосередковане спостереження; ретроспективний аналіз власного досвіду автора. Встановлено, що є необхідність перетворення вузівської системи навчання на якісно нову, із застосуванням нових підходів, заснованих на міжособистісній взаємодії.