dc.contributor.author |
Білан, Валентина Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-20T06:27:41Z |
|
dc.date.available |
2021-09-20T06:27:41Z |
|
dc.date.issued |
2021-03-31 |
|
dc.identifier.citation |
Білан В. А. ОРГАНІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 1, 2021. С. 6-19. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2307-4906 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13804 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкрито етапи та організація психолого-педагогічної підтримки молодших школярів
із розладами аутистичного спектру (РАС). Вставлено, що не всі діти з РАС можуть
продовжувати навчання в інклюзивному класі навіть після навчання в корекційному класі. Таким
учням доцільно продовжувати навчання в системі спеціальних шкіл. Під час навчального
експерименту розкрито, що командний підхід є однією з основних вимог до організації навчання
учнів із РАС у школі. Важливо, щоб до складу команди входила достатня кількість фахівців для
забезпечення комплексного і системного корекційно-розвивального впливу. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань: ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;376-056.34:373.3.011.3-052]:159.922.76 |
|
dc.subject |
молодші школярі |
uk_UA |
dc.subject |
розлади |
uk_UA |
dc.subject |
аутистичний спектр |
uk_UA |
dc.subject |
психолого-педагогічна підтримка |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзія |
uk_UA |
dc.subject |
індивідуальна освітня траєкторія |
uk_UA |
dc.subject |
освітня програма |
uk_UA |
dc.subject |
адаптовані програми |
uk_UA |
dc.title |
ОРГАНІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
ORGANIZATION OF PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL SUPPORT FOR JUNIOR SCHOOLCHILDREN IN AUTISTIC SPECTRUM DISORDERS |
uk_UA |