Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Білан, Валентина Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2021-09-20T06:27:41Z | |
dc.date.available | 2021-09-20T06:27:41Z | |
dc.date.issued | 2021-03-31 | |
dc.identifier.citation | Білан В. А. ОРГАНІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 1, 2021. С. 6-19. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2307-4906 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13804 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито етапи та організація психолого-педагогічної підтримки молодших школярів із розладами аутистичного спектру (РАС). Вставлено, що не всі діти з РАС можуть продовжувати навчання в інклюзивному класі навіть після навчання в корекційному класі. Таким учням доцільно продовжувати навчання в системі спеціальних шкіл. Під час навчального експерименту розкрито, що командний підхід є однією з основних вимог до організації навчання учнів із РАС у школі. Важливо, щоб до складу команди входила достатня кількість фахівців для забезпечення комплексного і системного корекційно-розвивального впливу. | uk_UA |
dc.publisher | Умань: ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;376-056.34:373.3.011.3-052]:159.922.76 | |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.subject | розлади | uk_UA |
dc.subject | аутистичний спектр | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічна підтримка | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | індивідуальна освітня траєкторія | uk_UA |
dc.subject | освітня програма | uk_UA |
dc.subject | адаптовані програми | uk_UA |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ | uk_UA |
dc.title.alternative | ORGANIZATION OF PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL SUPPORT FOR JUNIOR SCHOOLCHILDREN IN AUTISTIC SPECTRUM DISORDERS | uk_UA |