DSpace Repository

Підготовка майбутніх вихователів до розвитку дослідницької активності дітей старшого дошкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Іщенко, Людмила Валентинівна
dc.contributor.author Дука, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-09-20T08:14:37Z
dc.date.available 2021-09-20T08:14:37Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Іщенко Л.В., Дука Т. М. Підготовка майбутніх вихователів до розвитку дослідницької активності дітей старшого дошкільного віку. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2021. Вип. 77. Т. 1. С. 46–50. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13847
dc.description.abstract У статті розкрито проблему підготовки майбутніх вихователів до розвитку дослідницької актив- ності старших дошкільників, здійснено аналіз досліджень, визначено особливості розвитку дослід- ницької активності дошкільників, розкрито теоретичні підходи до розуміння поняття «дослідницька активність». Поняття «дослідницька активність» розглядаємо як стійке прагнення особистості дитини старшого дошкільного віку реалізувати за допомогою пошукової діяльності потребу в пізнанні об’єктів навколишнього світу та відкритті нових для неї знань. Звернено увагу майбутніх вихова- телів на структуру (прийняття пізнавального завдання; висування гіпотез отримання результатів; відбір способів і планування досягнення результатів; перевірка обраного способу висунутих припу- щень) та характерні особливості розвитку дослідницької діяльності в дошкільному дитинстві (у 5–6 років у дитини починає розвиватися вибірковість дослідницької активності, яка забезпечує постійну відкритість дитини до нового, яка виражається в пошуку невідповідностей і суперечностей). Компетентність педагога вбачаємо в успішності розв’язання взаємопов’язаних завдань: бачити дитину в освітньому процесі, створювати умови для успішного розвитку дослідницької активності, досягати освітніх цілей, ефективно взаємодіяти з дітьми та іншими суб’єктами освіти, органі- зовувати і використовувати розвивальне освітнє середовище. Підготовка майбутніх вихователів передбачає сформованість необхідних умінь і навичок, які необхідні для організації процесу розвитку дослідницької активності дошкільників. У руслі реалізації теоретичних засад підготовки майбутніх вихователів до розвитку дослідницької активності дошкільників у закладі дошкільної освіти прове- дено ділову гру «Роль предметно-розвивального середовища в розвитку дослідницької активності старших дошкільників». Забезпечення якості освітнього процесу з розвитку дослідницької актив- ності старших дошкільників передбачає необхідність підвищення теоретичної, практичної, органі- заційно-методичної підготовки майбутніх вихователів у закладі вищої освіти. uk_UA
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378.018.8:373.2.011.3-051]: 37.015.3-053.4
dc.subject активність uk_UA
dc.subject діяльність uk_UA
dc.subject пізнавальна активність uk_UA
dc.subject пошукова діяльність uk_UA
dc.subject дослідницька діяльність uk_UA
dc.subject дослідницька активність старших дошкільників uk_UA
dc.title Підготовка майбутніх вихователів до розвитку дослідницької активності дітей старшого дошкільного віку uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account