DSpace Repository

Формування математичної компетентності студентів спеціальності «природничі науки» у процесі вивчення курсу «вища математика»

Show simple item record

dc.contributor.author Возносименко, Дарія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-09-20T10:30:59Z
dc.date.available 2021-09-20T10:30:59Z
dc.date.issued 2021-05
dc.identifier.citation Возносименко Д. А. Формування математичної компетентності студентів спеціальності «природничі науки» у процесі вивчення курсу «вища математика». Актуальні питання природничо-математичної освіти. Суми, 2021. №17(1), 2021 с. 12-17 uk_UA
dc.identifier.issn 2519-2361
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13866
dc.description.abstract У статті висвітлено проблему формування математичної компетентності студентів спеціальності «природничі науки» у процесі вивчення дисципліни «Вища математика». Розкрито сутність таких понять як: «компетентнісний підхід», «математична компетентність». З’ясовано, що випускник ЗВО повинен вміти будувати математичні моделі, ставити математичні задачі, вибирати необхідний математичний метод і алгоритм для розв’язання задач, застосовувати для розв’язку задач чисельні методи з використанням сучасної комп’ютерної техніки, на основі проведеного математичного аналізу виробляти практичні рекомендації. Наведено приклади задач, у яких розкрито зв’язок математики з природничими науками. У статті зазначено, що особливостями викладання вищої математики для студентів спеціальності «Природничі науки» має бути: логічне та комплексне викладання класичних математичних понять і методів, які мають практичне використання в хімії, фізиці, біології; реалізація тісного зв’язку математики з дисциплінами природничого циклу,тобто викладання класичних розділів математики слід супроводжувати ілюстраціями на основних сучасних природничих понять та розв’язуванням актуальних задач; органічне поєднання математики з природничими дисциплінами, у процесі викладання яких використовуються математичні поняття і методи. Встановлено, що освіта має бути орієнтована на виховання математичного мислення, яке у своєму розвинутому вигляді означає здатність створювати математичні структури, уміння аналізувати їх властивості, а також інтерпретувати результати аналізу. Зазначено, що формування математичної компетентності майбутніх фахівців спеціальності «Природничі науки» є складним процесом реалізації завдань вищої математичної освіти і вимагає підготовленості викладачів математичних дисциплін до моделювання цього процесу. uk_UA
dc.publisher СумДПУ імені А.С. Макаренка uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378.016:51
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject математична компетентність uk_UA
dc.subject математичні методи uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject математична підготовка uk_UA
dc.title Формування математичної компетентності студентів спеціальності «природничі науки» у процесі вивчення курсу «вища математика» uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account