dc.contributor.author |
Гончарук, Валентина Анатоліївна |
|
dc.contributor.author |
Гармаш, Олена Леонідівна |
|
dc.contributor.author |
Карась, Алла Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-05T07:37:47Z |
|
dc.date.available |
2021-10-05T07:37:47Z |
|
dc.date.issued |
2021-08-09 |
|
dc.identifier.citation |
Гончарук В., Гармаш О., Карась А. Формування культурологічної компетентності майбутнього філолога: методичний аспект. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 1(5) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [голов. ред. С. В. Совгіра]. Умань: Візаві, 2021. С. 16–25. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-6258 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14031 |
|
dc.description.abstract |
У статті з’ясовано сутність культурологічної компетентності, проаналізовано культурологічний зміст соціокультурної лінії програми з української мови для 5–9-х класів, розкрито культурологічний компонент на уроках з української мови, української літератури й українознавства. Доведено, що виховання моральних цінностей молоді відбуватиметься під час освітнього процесу, що буде спрямований на формування українських гуманістичних ідеалів. Зроблено висновок, що виховати культурну особистість зможе підготовлений у ЗВО філолог, у якого буде сформовано культурологічну компетентність. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:80]:[130.2:005.336.2] |
|
dc.relation.ispartofseries |
П;-86 |
|
dc.subject |
культурологічна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній філолог |
uk_UA |
dc.subject |
формування, |
uk_UA |
dc.subject |
методика |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
культурна комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
етнокультура |
uk_UA |
dc.subject |
соціокультурна змістова лінія |
uk_UA |
dc.title |
Формування культурологічної компетентності майбутнього філолога: методичний аспект |
uk_UA |