Короткий опис(реферат):
У статті розглянуто особливості психолого-педагогічного супроводу студентів з ООП в умовах закладу
вищої освіти. Розглянуто особливості створення та функціонування команди психолого-педагогічного
супроводу та інклюзивних груп, як інноваційної форми супроводу студентів з ООП. Визначено основні форми і методи навчання. Проаналізовано нормативно правову базу з даного питання. Розкрито досвід Центру
соціально-освітньої інтеграції та інклюзивного реабілітаційно-соціального туризм у «Без бар’єрів»
(факультет соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені
Павла Тичини), щодо роботи зі студентами з ООП. Визначено основні механізми психологічної підтримки
студентів з ООП, серед яких психологічна діагностика, психологічне консультування, групова робота,
психолого-педагогічний супровід. Висвітлено результати дослідження, зокрема використовувалось
анкетування з метою визначення рівня їх адаптації до умов освітнього процесу, визначення кола проблем з
якими стикаються студенти с інвалідністю, методики: дослідження соціально- психологічної адаптації
К. РоджерсаР.Даймонда, «Діагностика комунікативних і організаторських схильностей (КОС2)»,
«Діагностика лідерських здібностей» (Є. Жаріков, Є. Крушельницький), здійснено порівняльний аналіз даних за
останні 2 роки. Особлива увага приділена навчанню студентів з ООП у період дистанційного навчання, яке
викликано поширенням COVID-19.