Abstract:
Стаття присвячена дослідженню шляхів забезпечення підготовки педагогічних фахівців у вишах України до роботи в умовах інклюзивної освіти. Відзначено, що в Україні активізувався пошук стратегічних напрямів професійної підготовки педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Акцентовано увагу на основних завданнях підготовки педагогічних кадрів для освітньої інклюзії, розв’язання яких необхідно покласти на педагогічні вищі навчальні заклади. Окреслено аспекти проблеми формування професіоналізму педагогічних фахівців масових загальноосвітніх закладів в галузі інклюзивної освіти. Доведено, що нагальною потребою має стати випереджальна модифікація змісту підготовки кадрів загальної освіти у напрямі інклюзії.