dc.contributor.author |
Онуфріева, Ліана Анатоліївна |
|
dc.contributor.author |
Чайковська, Оксана Миколаіївна |
|
dc.contributor.author |
Кобець, Олександр Володимирович |
|
dc.contributor.author |
Павелків, Роман Володимирович |
|
dc.contributor.author |
Мельнічук, Тетяна Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-25T11:37:35Z |
|
dc.date.available |
2021-10-25T11:37:35Z |
|
dc.date.issued |
2020-03-25 |
|
dc.identifier.citation |
Onufriieva, L., Chaikovska, O., Kobets, O., Pavelkiv, R., & Melnychuk, T. (2020). Social Intelligence as a Factor of Volunteer Activities by Future Medical Workers. Journal of History Culture and Art Research, 9(1), 84-95. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2147-0626 |
|
dc.identifier.uri |
http://kutaksam.karabuk.edu.tr/index.php/ilk/article/view/2536 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14153 |
|
dc.description.abstract |
У статті представлені результати теоретичних і емпіричних досліджень соціального інтелекту студентів медичного коледжу при здійсненні суспільно корисної діяльності засобами волонтерської роботи.
Соціальний інтелект розглядається як відносно стійка система інтелектуальних здібностей, які виражаються в соціальній поведінці особистості. Автор підкреслює роль соціального інтелекту в діяльності майбутніх фахівців в області охорони здоров'я. У статті аналізуються психологічні дослідження з проблеми соціального інтелекту. В ході емпіричного дослідження виявлено рівень соціального інтелекту студентів-волонтерів, встановлена його взаємозв'язок з рівнем емпатійних тенденцій і типом міжособистісних відносин. Відзначено, що формування соціального інтелекту визначає соціальне сприйняття, соціальну чутливість, соціальне мислення, рефлексію і співчуття. Соціальний інтелект - це здатність розвиватися в соціальній взаємодії. Рівень розвитку соціального інтелекту в цілому і його індивідуальні здібності пов'язані з особистісними характеристиками і особливостями компанії.
Встановлено, що соціальний інтелект є частиною комунікативно-рефлексивного компонента психологічної готовності студентів до волонтерської діяльності, включає відповідну комунікативну компетенцію як здатність формулювати свою думку і розуміти думку іншої людини, здатність розпізнавати як вербальні, так і невербальні сигнали. в процесі спілкування з урахуванням віку та індивідуальних аспектів спілкування, наявності відповідних механізмів сприйняття (емпатія, рефлексія, ідентифікація), вміння взаємодіяти з колегами і людьми, яким надається допомога, вміння працювати в команді і знаходити вихід з конфлікту ситуації і т. д. Зроблено висновок, що розвиток соціального інтелекту майбутніх фахівців обумовлено емпатичних тенденцій, що переважає структурою цінностей, повагою до інших, їх поведінки і дій, типам міжособистісних відносин. Виявлений рівень соціального інтелекту студентів і волонтерів, його взаємозв'язок з рівнем емпатійних тенденцій і типом міжособистісних відносин вказує на необхідність розробки експериментально-психологічної програми формування соціального інтелекту у майбутніх медичних працівників. |
uk_UA |
dc.publisher |
Без видавництва (Інтернет видання) |
uk_UA |
dc.subject |
Соціальний інтелект, |
uk_UA |
dc.subject |
Студенти-волонтери, |
uk_UA |
dc.subject |
Медичні працівники, |
uk_UA |
dc.subject |
Волонтерство, |
uk_UA |
dc.subject |
Співчуття, |
uk_UA |
dc.subject |
Суспільно корисна діяльність. |
uk_UA |
dc.title |
Соціальний інтелект як фактор волонтерської діяльності майбутніх медичних працівників |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Social Intelligence as a Factor of Volunteer Activities by Future Medical Workers |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |