Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Січкар, Світлана Анатоліївна | |
dc.contributor.author | Денисюк, Ірина Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-29T07:27:24Z | |
dc.date.available | 2021-10-29T07:27:24Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Січкар С.А., Денисюк І.А.:Алгоритм формування емоційної компетентності та емоційного інтелекту засобами української мови - Збірник наукових праць "Науковий вісник міжнародного гуманітарного університету", серія Філологія - Випуск 46, Том 2, С. 127-132. 2020р. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14186 | |
dc.description.abstract | У статті зазначено актуальність вивчення емоційної компетентності особистості на сучасному етапі; представлено теоретичний аналіз понять "емоційність" та "емотивність"; подано характеристику емоційної та емотивної компетентності особистості із зазначенням ознак, що розмежовують ці категорії. Формування емоційної компетентності мовної особистості відбувається черех життєвий досвід і реальні комунікації в рамках конкретної культури. У науковій розвідці розглянуто проблему емоційної складової частинин в процесі навчання українській мові, обгрунтовано необхідність вивчення й використання емоцій на уроці для розкриття емоційного потенціалу учнів і формування у них емоційної компетентності. | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;811.161.2'38 | |
dc.subject | емоційна компетентність | uk_UA |
dc.subject | емоційний інтелект | uk_UA |
dc.subject | процес навчання | uk_UA |
dc.subject | емоція | uk_UA |
dc.subject | емоційна складова частина | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.title | Алгоритм формування емоційної компетентності та емоційного інтелекту засобами української мови | uk_UA |