Abstract:
Монографія є результатом співпраці науковців факультету мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Мета видання – оприлюднення результатів наукового дослідження та інформування педагогічної громадськості про розвиток теоретичних та методичних засад професійної підготовки майбутніх фахівців мистецького профілю. Зокрема, в роботі досліджуються соціокультурні виміри учителя мистецтва як суб’єкта художньо-педагогічного спілкування, висвітлюються проблеми підготовки майбутнього вчителя до художньо-творчого розвитку учнів у процесі викладання інтегрованого курсу «Мистецтво».
Видання розраховане на фахівців у сфері мистецької освіти, викладачів та студентів закладів вищої освіти, вчителів, викладачів шкіл мистецтв. Матеріали монографії також можуть бути використані у системі післядипломної освіти.