00 DSpace/Manakin Repository

Модель реалізації персоналізованого навчання студентів закладу вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткачук, Галина Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-11-24T07:53:04Z
dc.date.available 2021-11-24T07:53:04Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Ткачук Г. В. Модель реалізації персоналізованого навчання студентів закладу вищої освіти. Інженерні та освітні технології, 2021. Т. 9. № 3. с.8-17. uk_UA
dc.identifier.issn 2307-9770
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14222
dc.description.abstract В статті розглядається питання організації персоналізованого навчання студентів закладу вищої освіти шляхом проєктування педагогічної моделі навчання. З’ясовано, що персоналізоване навчання дає змогу удосконалити освітній процес, побудувати освітню траєкторію навчання студента у відповідності з його індивідуальними освітніми потребами, інтересами, вподобаннями і здібностями. У пропонованій нами педагогічній моделі розкривається структура і зміст персоналізованого навчання закладів вищої освіти, центральною фігурою якої є студент, його освітні потреби, інтереси та задатки. Нами визначено ціль реалізації персоналізованого навчання, принципи та основні етапи, що відображають динаміку його функціонування, а також педагогічні умови ефективної реалізації пропонованої моделі. Серед основних принципів, які визначають логіку персоналізованого навчання визначено принцип свідомості та активності студента, доступності та зрозумілості змісту освіти, гнучкості та адекватності освітнього процесу, принцип послідовності та дозованості освітнього контенту, соціальної участі учасників освітнього процесу, контролю та самоконтролю. Реалізацію моделі доцільно здійснювати поетапно, що включає процеси ініціювання, діагностики та проєктування, інтеграції, при чому останній процес відбувається постійно. В роботі також визначено педагогічні умови, які є головною умовою ефективності персоналізованого навчання. У процесі реалізації персоналізованого навчання доцільно дотримуватись нормативно-змістових, соціально-психологічних та організаційно-педагогічних умов забезпечення освітнього процесу. Розробка моделі дала змогу виявити певні характеристики персоналізованого навчання. Зокрема, воно дає змогу значно підвищити мотивацію до навчання, побудувати індивідуальну освітню траєкторію, адаптувати навчальний процес у відповідності до взаємодій студента та за допомогою механізмів систем електронного середовища. uk_UA
dc.publisher Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37.04
dc.subject персоналізоване навчання uk_UA
dc.subject адаптивне навчання uk_UA
dc.subject модель навчання uk_UA
dc.subject педагогічні умови uk_UA
dc.subject інформаційно-освітнє середовище uk_UA
dc.subject заклад вищої освіти uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject електронне середовище uk_UA
dc.subject модель персоналізованого навчання uk_UA
dc.subject принципи навчання uk_UA
dc.title Модель реалізації персоналізованого навчання студентів закладу вищої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу