00 DSpace/Manakin Repository

Категорія «виховання» в педагогічному дискурсі.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коберник, Олександр Миколайович
dc.contributor.author Коберник, Галина Іванівна
dc.contributor.author Білецька, Ірина Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-11-29T10:29:37Z
dc.date.available 2021-11-29T10:29:37Z
dc.date.issued 2021-10-01
dc.identifier.citation Коберник О., Коберник Г., Білецька І. Категорія «виховання» в педагогічному дискурсі. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2020. № 2(22). С. 70 – 81. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14266
dc.description.abstract Мета статті полягає у розкритті традиційного і сучасного підходів до трактування поняття «виховання» як педагогічної категорії. Застосовуючи теоретичні методи дослідження, а саме: аналіз, синтез, індукція, дедукція, абстрагування, порівняння, узагальнення, систематизація, класифікація тощо, нами розглянуті різні підходи науковців до обґрунтування вихідних теоретичних позицій, систематизації поглядів і підходів до з’ясування провідної педагогічної категорії «виховання». Доводиться, що в педагогіці наявні різні підходи до визначення суті категорії «виховання», що зумовлює його багатозначність, багатогранність і різновекторність даного феномену. uk_UA
dc.publisher Умань : ВПЦ «Візаві» uk_UA
dc.subject категорія uk_UA
dc.subject педагогіка uk_UA
dc.subject виховання uk_UA
dc.subject взаємодія uk_UA
dc.subject вплив uk_UA
dc.subject передача досвіду uk_UA
dc.title Категорія «виховання» в педагогічному дискурсі. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу