dc.contributor.author |
Іщенко, Людмила Валентинівна |
|
dc.contributor.author |
Дука, Тетяна Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Підлипняк, Ірина Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-03T12:46:29Z |
|
dc.date.available |
2021-12-03T12:46:29Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Іщенко Л.В., Дука Т.М., Підлипняк І. Ю. Забезпечення наступності у формуванні цілісного сприйняття природи старшими дошкільниками та молодшими школярами. Збірник наукових праць. Уманського державного педагогічного університету. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань: ВПЦ «Візаві». Вип. 2(4), 2020. С. 49–58. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14324 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкрито особливості врахування наступності у формуванні цілісного сприйняттяприроди між старшими дошкільниками та молодшими школярами. Метою статті є аналізтеоретико-методичних засад забезпечення наступності під час сприйняття природи удошкільній та початковій освітніх ланках. Визначено та проаналізовано основні детермінантидослідження. Уточнено поняття «наступність», «цілісне сприйняття природи», розглянутотеоретико-методологічні засади формування цілісного сприйняття природи. З’ясованоособливості педагогічної діяльності вихователя в умовах сучасного закладу дошкільної освітита вчителя сучасної початкової школи; підкреслено, що ефективність наступності уформуванні цілісного сприйняття природи зумовлена збереженням провідних напрямів розвиткудітей, що сприятиме поступовому переходу від гри до процесу навчання як до нового видудіяльності. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;373.2/.3.015.31:57.081.1 |
|
dc.subject |
наступність |
uk_UA |
dc.subject |
заклад дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
початкова ланка освіти |
uk_UA |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
діти молодшого шкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
цілісне сприйняття природи |
uk_UA |
dc.subject |
природа |
uk_UA |
dc.subject |
формування |
uk_UA |
dc.subject |
цілісний розвиток |
uk_UA |
dc.title |
Забезпечення наступності у формуванні цілісного сприйняття природи старшими дошкільниками та молодшими школярами |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |