Короткий опис(реферат):
У статті розкрито особливості врахування наступності у формуванні цілісного сприйняттяприроди між старшими дошкільниками та молодшими школярами. Метою статті є аналізтеоретико-методичних засад забезпечення наступності під час сприйняття природи удошкільній та початковій освітніх ланках. Визначено та проаналізовано основні детермінантидослідження. Уточнено поняття «наступність», «цілісне сприйняття природи», розглянутотеоретико-методологічні засади формування цілісного сприйняття природи. З’ясованоособливості педагогічної діяльності вихователя в умовах сучасного закладу дошкільної освітита вчителя сучасної початкової школи; підкреслено, що ефективність наступності уформуванні цілісного сприйняття природи зумовлена збереженням провідних напрямів розвиткудітей, що сприятиме поступовому переходу від гри до процесу навчання як до нового видудіяльності.