00 DSpace/Manakin Repository

Забезпечення наступності у формуванні цілісного сприйняття природи старшими дошкільниками та молодшими школярами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іщенко, Людмила Валентинівна
dc.contributor.author Дука, Тетяна Миколаївна
dc.contributor.author Підлипняк, Ірина Юріївна
dc.date.accessioned 2021-12-03T12:46:29Z
dc.date.available 2021-12-03T12:46:29Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Іщенко Л.В., Дука Т.М., Підлипняк І. Ю. Забезпечення наступності у формуванні цілісного сприйняття природи старшими дошкільниками та молодшими школярами. Збірник наукових праць. Уманського державного педагогічного університету. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань: ВПЦ «Візаві». Вип. 2(4), 2020. С. 49–58. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14324
dc.description.abstract У статті розкрито особливості врахування наступності у формуванні цілісного сприйняттяприроди між старшими дошкільниками та молодшими школярами. Метою статті є аналізтеоретико-методичних засад забезпечення наступності під час сприйняття природи удошкільній та початковій освітніх ланках. Визначено та проаналізовано основні детермінантидослідження. Уточнено поняття «наступність», «цілісне сприйняття природи», розглянутотеоретико-методологічні засади формування цілісного сприйняття природи. З’ясованоособливості педагогічної діяльності вихователя в умовах сучасного закладу дошкільної освітита вчителя сучасної початкової школи; підкреслено, що ефективність наступності уформуванні цілісного сприйняття природи зумовлена збереженням провідних напрямів розвиткудітей, що сприятиме поступовому переходу від гри до процесу навчання як до нового видудіяльності. uk_UA
dc.publisher Умань : ВПЦ «Візаві» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;373.2/.3.015.31:57.081.1
dc.subject наступність uk_UA
dc.subject заклад дошкільної освіти uk_UA
dc.subject початкова ланка освіти uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.subject діти молодшого шкільного віку uk_UA
dc.subject цілісне сприйняття природи uk_UA
dc.subject природа uk_UA
dc.subject формування uk_UA
dc.subject цілісний розвиток uk_UA
dc.title Забезпечення наступності у формуванні цілісного сприйняття природи старшими дошкільниками та молодшими школярами uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу