Короткий опис(реферат):
Навчальний посібник відповідає навчальній програмі дисципліни «Управління міжнародним бізнесом». У посібнику розглянуті теоретичні та практичні аспекти управління міжнародним бізнесом. Передбачено системне, логічне пояснення закономірностей та об’єктивних засад формування і розвитку міжнародного бізнесу в умовах глобалізації. Особливу увагу приділено питанням ролі культури, етики й соціальної відповідальності, а також стратегічному менеджменту та маркетингу в управлінні міжнародним бізнесом. Навчальний посібник розрахований на здобувачів закладів вищої освіти, аспірантів, викладачів, слухачів бізнес-шкіл та інститутів підвищення кваліфікації, фахівців у сфері менеджменту та міжнародного бізнесу.