Короткий опис(реферат):
Високого рівня техніко-тактичної підготовленості жінок, які займаються гирьовим спортом, натепер неможливо досягнути лише шляхом збільшення об’єму тренувальних навантажень, тому пошук нових форм, методик (педагогічних технологій) із технічними засобами навчання є актуаль- ним і своєчасним напрямом наукової розвідки, що забезпечить досягнення високих спортивних показ- ників під час участі спортсменок у змаганнях різних рангів. Головною метою дослідження є апробація методики розвитку й удосконалення витривалості здо- бувачів вищої освіти жіночої статі, які займаються гирьовим спортом. З метою визначення ефективності розробленої членами науково-дослідної групи методики організовано педагогічний експеримент, в якому взяли участь здобувачі вищої освіти (сту- дентки, курсантки, n = 16 жін.), які займаються в секції гирьового спорту Харківського націо- нального університету внутрішніх справ (початковий етап багаторічної підготовки). Учасниць педагогічного експерименту було розподілено на репрезентативні: контрольну (Кг, n = 8 жін.) та експериментальну (Ег, n = 8 жін.) групи. До початку педагогічного експерименту досліджувані спортсменки Кг та Ег за рівнем технічної, тактичної та фізичної підготовленості достовірно не відрізнялися (Р ≥ 0,05). Для досягнення необхідного рівня витривалості, що забезпечує підвищення техніко-тактичної майстерності спортсменок, які займаються гирьовим спортом на початковому етапі багаторіч- ної підготовки, представниці Кг під час навчально-тренувальних занять використовували загально- прийняту методику (типову програму підготовки спортсменок, які займаються гирьовим спортом). Своєю чергою спортсменки Ег у системі багаторічної підготовки (початковий етап) додатково використовували розроблену нами методику.