Короткий опис(реферат):
У роботі висвітлено актуальність впровадження інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання майбутніх учителів математики. Описано окремі підходи до трактування поняття «електронний підручник». Охарактеризовано основні фактори, які сприяють впровадженню електронних підручників у процес навчання лінійної алгебри. Висвітлено особливості структури та методичні аспекти використання електронного підручника «Лінійна алгебра. Частина І» під час навчання лінійної алгебри студентів педагогічних університетів, зокрема описано особливості подання навчального матеріалу в поєднанні із мультимедійним контентом: картинками, анімаціями, навчальними відеороликами, аплетами Geogebra. Наведено методичні особливості використання електронного підручника під час лекційних, практичних занять та під час самостійного опрацювання студентами навчального матеріалу. Розкрито переваги використання електронних підручників з лінійної алгебри над друкованими виданнями. Охарактеризовано недоліки використання електронних підручників в освітньому процесі та наведено можливі шляхи для їх усунення.