Abstract:
У статті розглянуто перспективи та проблеми впровадження практик раннього втручання в освітній простір України. Вказано, що послуга раннього втручання нині має фрагментарний характер, недосконаюю є модерації та логістика отримання такої послуги родинами, в яких виховується дитина з особливими освітніми потребами Доведено, що створення національної платформи раннього втручання дасть можливість побудувати безбар 'єрну та ефективну співпрацю між громадами та урядам щодо системного підходу до впровадження послуг раннього втручання. Запропоновано використати досвід піхотного проекту щодо проведення онлайнанкетування, своєрідного скринінг-тесту на єдиній платформі раннього втручання, що дозволить за необхідності вчасно звернутися за допомогою, а запровадження такої платформи допомогчо б у модерації подальших дій батьків та логістиці отримання такої послуги.