Короткий опис(реферат):
У статті розкрито хід діагностики здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя біології за мотиваційно-ціннісним, когнітивно-інформаційним, практично-діяльнісним критеріями. Дослідно-експериментальна робота здійснювалася у два етапи: констатувальний та формувальний. На констатувальному етапі визначено початковий низький рівень сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів біології, який показав відсутність значної відмінності між рівнями сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів біології за мотиваційно-ціннісним, когнітивноінформаційним, практично-діяльнісним критеріями. Формувальний експеримент довів наявність високого рівня здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів біології за мотиваційно-ціннісним, когнітивно-інформаційним, практичнодіяльнісним критеріями у експериментальній та середнього у контрольній групах та значну відмінність між ними.