00 DSpace/Manakin Repository

Соціально-психологічні аспекти спілкування в професійній діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Моргай, Лілія Анатоіївна
dc.date.accessioned 2022-05-19T06:26:38Z
dc.date.available 2022-05-19T06:26:38Z
dc.date.issued 2021-11-25
dc.identifier.citation Моргай Л. А. Соціально-психологічні аспекти спілкування в професійній діяльності : навч. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. унт. імені Павла Тичини ; уклад.: Л. А. Моргай. – Умань : Візаві, 2021. – 180 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14590
dc.description.abstract Важливим аспектом професіоналізму особистості є рівень знань соціальних та психологічних аспектів спілкування, уміння використовувати набуті знання на практиці. Даний курс присвячений питанням соціально-психологічних аспектів спілкування в професійній діяльності. Метою дисципліни є формування культури ділового спілкування, компетенцій для здійснення професійної діяльності з урахуванням психологічних основ ділового спілкування, етичних норм і правил ділового етикету. Завдання дисципліни полягають у формуванні вмінь використання соціально-психологічних засобів спілкування, вільному володінні теоретичними знаннями з питань соціально-психологічних основ ділового спілкування, інструментарієм, методикою розробки соціально-психологічної діагностики організації та набуття практичних вмінь та навичок щодо використання психологічних методів ділового спілкування. У результаті засвоєння дисципліни «Соціально-психологічні аспекти спілкування в професійній діяльності» студенти повинні знати: основні категорії і поняття наукової психології та етики, теоретичні основи та принципи ділового спілкування, психологічні характеристики особистості та особливості їх прояву в процесі ділового спілкування, причини виникнення і види конфліктів в процесі спілкування; вміти: використовувати знання соціально-психологічних основ ділового спілкування у своїй діяльності; будувати міжособистісні відносини на індивідуальному, груповому та організаційному рівнях; впроваджувати етичні норми і правила ділового етикету в повсякденну практику ділового спілкування. Посібник рекомендованийй студентам IІІ курсу факультету соціальної та психологічної освіти (спеціальність: 232 «Соціальне забезпечення»). uk_UA
dc.publisher Умань Візаві 2021 uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК 316.77(075.8) С69;
dc.subject етика uk_UA
dc.subject спілкування uk_UA
dc.subject комунікація uk_UA
dc.subject соціальні норми uk_UA
dc.subject соціалізація uk_UA
dc.subject соціальна група uk_UA
dc.subject професіоналізм uk_UA
dc.subject повна вища освіта uk_UA
dc.subject адаптація uk_UA
dc.subject базова вища освіта uk_UA
dc.title Соціально-психологічні аспекти спілкування в професійній діяльності uk_UA
dc.title.alternative Соціально-психологічні аспекти спілкування в професійній діяльності uk_UA
dc.type Book uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу