Короткий опис(реферат):
Важливим аспектом професіоналізму особистості є рівень знань соціальних та психологічних аспектів спілкування, уміння використовувати набуті знання на практиці. Даний курс присвячений питанням соціально-психологічних аспектів спілкування в професійній діяльності. Метою дисципліни є формування культури ділового спілкування, компетенцій для здійснення професійної діяльності з урахуванням психологічних основ ділового спілкування, етичних норм і правил ділового етикету. Завдання дисципліни полягають у формуванні вмінь використання соціально-психологічних засобів спілкування, вільному володінні теоретичними знаннями з питань соціально-психологічних основ ділового спілкування, інструментарієм, методикою розробки соціально-психологічної діагностики організації та набуття практичних вмінь та навичок щодо використання психологічних методів ділового спілкування. У результаті засвоєння дисципліни «Соціально-психологічні аспекти спілкування в професійній діяльності» студенти повинні знати: основні категорії і поняття наукової психології та етики, теоретичні основи та принципи ділового спілкування, психологічні характеристики особистості та особливості їх прояву в процесі ділового спілкування, причини виникнення і види конфліктів в процесі спілкування; вміти: використовувати знання соціально-психологічних основ ділового спілкування у своїй діяльності; будувати міжособистісні відносини на індивідуальному, груповому та організаційному рівнях; впроваджувати етичні норми і правила ділового етикету в повсякденну практику ділового спілкування. Посібник рекомендованийй студентам IІІ курсу факультету соціальної та психологічної освіти (спеціальність: 232 «Соціальне забезпечення»).