Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Моргай, Лілія Анатоіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-06-02T12:51:43Z | |
dc.date.available | 2022-06-02T12:51:43Z | |
dc.date.issued | 2021-10-12 | |
dc.identifier.citation | Моргай Л. А. Робота соціального працівника з дітьми «групи ризику». Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи» (12 жовтня 2021 р. Умань) та ІІ Міжнародного науково-практичного симпозіуму з інклюзивного туризму (27 травня 2021 р. Умань). 2021. С. 60-63. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14628 | |
dc.description.abstract | У праці висвітлено роботу соціального працівника з "дітьми групи ризику". Діти «групи ризику» – це діти, які не бажають прислухатися до методів виховання та навчання. Щоб вирішити проблему з дітьми «групи ризику» потрібно використовувати різноманітні методики. Саме на них операються у своїй діяльності соціальні працівники. Перед тим, як соціальному працівникові починати працювати з дитиною «групи ризику» потрібно за допомогою різних форм, методів виявити серед колективу таку особу (спостереження, анкетування). Після того, як соціальний працівник визначив хто саме з дітей відноситься до «групи ризику» потрібно зробити наступні кроки: за допомогою методу аналізу та збору інформації вивчити «особисту справу» учня; проводити діагностику для того, щоб дібрати корекційні методики; індивідуально проводити з дитиною бесіди та вправи; проводити бесіди з батьками, однокласниками, друзями, вчителями; заповнювати педагогічно-психологічну характеристику учня, з яким проводиться робота; проводити корекційну роботу з дитиною протягом певного часу [3]. Починаючи працювати, соціальний працівник повинен пам’ятати, що головне в стосунках з дитиною – взаємна повага і довіра. Все, що розповідає учень повинно залишитися між ними. Лише за дозволом дитини працівник може поговорити про дану проблему з батьками, вчителями. Якщо винести якусь таємницю, без дозволу – може зашкодити учню (психологічна травма). Робота соціального педагога не закінчується лише в кабінеті чи в стінах школи. Він повинен співпрацювати з органами державної влади, з центром сім՚ ї. Його завданням також повинно бути допомогти дитині реалізувати себе як особистість, долучити його до секцій, кружків, залучити до різних заходів які проходять в школі. Навчити дитину правильно реалізувати свій вільний час. | uk_UA |
dc.publisher | Умань: ВПЦ "ВІЗАВІ" | uk_UA |
dc.subject | соціальний працівник | uk_UA |
dc.subject | діти "групи ризику" | uk_UA |
dc.subject | сім"я | uk_UA |
dc.subject | соціальний педагог | uk_UA |
dc.subject | арттерапія | uk_UA |
dc.subject | функції соціального працівника | uk_UA |
dc.title | Робота соціального працівника з дітьми «групи ризику» | uk_UA |
dc.title.alternative | Робота соціального працівника з дітьми «групи ризику» | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |