dc.contributor.author |
Дудник, Наталія Аркадіївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-10T05:41:00Z |
|
dc.date.available |
2022-06-10T05:41:00Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Збірник наукових праць Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи 152 ISSN 2706-6258 Вип. 1(5), 2021 С. 151-160 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14661 |
|
dc.description |
http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/235977 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті здійснено теоретичний аналіз управління освітнім процесом у закладі дошкільної освіти, окреслено актуальні вимоги сучасного суспільства до фахово-особистісного розвитку керівника. Мета статті полягає у переформатуванні концептуальних позицій до управління освітнім процесом та вимагає пошуку нових підходів, форм та методів до підготовки майбутнього керівника закладу дошкільної освіти. Виокремлено й проаналізовано оновлення змістового наповнення різних аспектів підготовки майбутнього керівника закладу дошкільної освіти до управління освітнім процесом у закладі вищої освіти. З’ясовано, що на етапі фахової підготовки в закладах вищої освіти формується готовність магістрів до управління освітнім процесом у закладі дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.publisher |
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи |
uk_UA |
dc.subject |
заклад дошкільної освіти, управління, управління освітою, управління освітнім процесом, сучасний керівник, керівник закладу дошкільної освіти, обов’язки й завдання керівника, підготовка майбутнього керівника, оновлення змісту. |
uk_UA |
dc.title |
ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |